Garanti süresi ne kadardır?
  • Tüm ürünlerimiz (2 yıl) firmamız garantisi altındadır.
Arızalı bir ürünüm var, nasıl bir yol izlemeliyim?
  • Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz.
Yurt dışı gönderim politikası ve şartları nelerdir?
  • minimono ile tüketici arasında Yurtdışı teslimatları ile ilgili olarak yapılacak mesafeli satış sözleşmesine Türk Hukuku uygulanır.
  • Söz konusu hukuk seçimi doğrultusunda, Garanti ve İade şartları da, Türkiye Cumhuriyeti Mevzuatı ve hükümleri çerçevesinde belirlenir.
  • KKTC ve Yurtdışı gönderimlerinde, tüketiciler tarafından KDV ödenmediği için gümrükten alınan ürünün tüm vergileri tüketici tarafından karşılanır. Yine yurtdışı ve KKTC gönderilerinde kargo ücreti tüketici tarafından karşılanacaktır.
  • Gümrükten teslim alınmayan ürünler için tüketicinin cayma hakkı bulunmamaktadır.
  • Tüketici, süresi içinde satıştan caydığı hallerde ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile aynen iade etmekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
  • Tüketici, iade etmek istediği ürünleri, orijinal faturası ile göndermeli ve faturayı mutlaka gönderilen paketin içine koymalıdır. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.
  • İade formunda yer alan açıklama alanları ve iade nedeni eksiksiz ve dikkatli doldurulmalıdır. Ayıplı olduğu iddia edilen ürünler için iade veya değişim tercihi mutlaka iade formu üzerinde belirtilmelidir.
  • İade edilecek ürünün kullanılmamış, kullanılmış ise zarar görmemiş ya da ürünün paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
  • Ürün iadesi nedeniyle doğacak kargo ücreti ve gümrük ve ek vergileri tüketicinin sorumluluğundadır.
  • İadeniz öncelikle Satış Sonrası Servis birimi tarafından 3 gün içinde incelenir ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır.
  • Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilecektir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu www.mini-mono.com.tr adresinde yer alan bize ulaşın sayfamızdan ya da 0850 532 0 666 numaralı telefonundan minimono'ya bildirilmelidir.
Hangi ürünler garanti kapsamında değildir?
  • Oyuncak / Kitap kategorisindeki ürünler garanti kapsamında değildir.