İade süresi ne kadar?
  • İnternetten alınan ürünün iade süresi 14 gündür.
  • Mağazadan alınan ürünün iade süresi 7 gündür.
Değişim süresi ne kadar?
  • Tüm kategorilerde değişim süresi 30 gündür.
  • Mağaza ve internette değişim süresi aynıdır.
İade sürem doldu, nasıl işlem yapabilirim?
  • Değişim süresi içinde belirtilen süreçte ürünü istediğiniz zaman değiştirebilir ya da yerine ürün bedeli kadar minimono alışveriş çeki alabilirsiniz.
Ayıplı üründe nasıl bir yol izlenmelidir?
  • Ayıplı Ürün: Ürünün kullanım amacına ve ürün bilgilerinde belirtilen ana işlevlerini yerine getirmesini engelleyen üretim ve ürün nedenli durumlardır.
  • Ayıplı satılan ürünlerde gönderi bedeli firmamıza ait olup, iletişim kanallarımız üzerinden bizimle iletişime geçerek tarafımıza gönderimini sağlayabilirsiniz.
  • Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir.
    • Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0850 532 0 666 numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.
Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal edebilirim?
  • Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz üyeliğiniz üzerinden “Siparişlerim” bölümünden “Sipariş detayı “ kısmından iptal edebilirsiniz.
  • Sipariş iptal işlemi “Sipariş Hazırlanıyor” konumunda olan siparişler için geçerli olup siparişiniz “Kargolandı” konumunda ise iptal edilememektedir.
  • Kargo tarafınıza ulaştıktan iade formunu doldurarak iade için gönderimini sağlayabilirsiniz.
Değişim / iade için ürünü nasıl gönderebilirim?
  • Gönderinizi kargoda zarar görmeyecek şekilde bir kutu içine yerleştiriniz. Size en yakın SÜRAT kargo şubesine 1313365673 numaralı sözleşme numarasını bildirerek teslim ediniz.
  • Ürün depomuza ulaştıktan sonra hızla kontrol edilir. Olumlu sonuçlanan iade işleminiz 5 iş günü içinde kartınıza yansıyacaktır.
  • İadeye uygun olmayan gönderiler için sizi bilgilendiriyor olacağız.
Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
  • Satın aldığınız ürünün iadesi sistemsel olarak kampanya veya promosyon hesaplaması ile tamamlanır.
  • Hediye çeki olarak kazanılan ürün ya da ürünlerin iadesinde, hediye çeki iptal olur. Eğer çek iade işleminden önce kullanılmış ise oluşan fark iade bedelinden düşer.
  • Kullanılmış ürünlerde yaşanabilecek teknik sorunlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği kapsamlara göre değerlendirilir. Bu ürünlerin Türkiye’de bulunan yetkili teknik servisler tarafından, garanti kapsamı dahilinde incelenmesi gerekmektedir.
Kurumsal fatura talebiyle verilen siparişlerde iade nasıl yapılır?
  • Ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.
Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?
  • Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.
  • Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar.
  • Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır.
  • Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir. İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanmakta ve iade buna göre eksik bedelle yapılmaktadır.
İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?
  • İadenin hesaba yansıma süresi en fazla 5 iş günüdür.
  • Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu 0850 532 0 666 numaralı müşteri hizmetleri telefonumuzdan bize iletiniz.
  • Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.
İade adresi nedir?
  • İade adresi: Emek Mah. Namık Kemal Cad. No:143A Sancaktepe/İstanbul/Türkiye
İadem farklı banka hesabına veya kredi kartına yapılabilir mi?
  • İadeler bankaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta, hesaba ve ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.
Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?
  • İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik bedelle yapılır.
  • Bu ürünler, online ve perakende mağazalarımızın fırsat reyonlarında indirimli olarak satılmaktadır. minimono, ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.
Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?
  • Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda: Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
  • Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
  • Hasarlı olan ürünleri değişim / iade için değişim / iade formunu doldurarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
  • Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ürün bedeli iade edilecektir.
Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?
  • İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik bedelle yapılır.
  • Bu ürünler, online ve perakende mağazalarımızın fırsat reyonlarında indirimli olarak satılmaktadır. minimono, ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.
Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?
  • İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri SÜRAT Kargo 1313365673 sözleşme numarası ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
  • SÜRAT Kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz.